czwartek, 12 grudnia 2013

Dekoracje świąteczne

Ostatnio na całego poczułam świąteczną atmosferę, dlatego postanowiłam wyciągnąć z szafy moje świąteczne dekoracje. Zarówno na święta Bożego Narodzenia jak i na Wielkanoc przystrajam trochę swój pokój po to, żeby było przyjemniej i żeby święta stały się jeszcze bardziej wyjątkowe. Oczywiście główną dekoracją zbliżających się świąt jest choinka, ale w moim domu stawiana jest tuż przed świętami, a w rodzinnym domu mojej mamy w poranek wigilijny. Dlatego też na razie, moje oczy cieszą się małymi mikołajami, bałwankami i kokardkami. Dekoracje pochodzą z ubiegłych lat, jedynymi nowościami są delikatne lampki i świeczka o zapachu świątecznych przypraw, którą palę regularnie, co jest u mnie czymś nowym, bo dotąd służyły mi one tylko do dekoracji.

A wy też przystrajacie swój dom na święta? Co waszym zdaniem najlepiej się do tego nadaje?

9 komentarzy:

  1. Przystrajam dom :) Na zewnątrz światełka, w domu światełka i inne ozdoby :) Właśnie wczoraj kilka rzeczy wyciągnęłam z szafy i planowałam taki sam post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie poczytam i zobaczę jak to wygląda u Ciebie :)

      Usuń
  2. Super:) Ten czas jest magiczny i właśnie takie dodatki pomagają nam poczuć zbliżające się święta. Ja jak na razie ubrałam maleńką choinkę kupioną w tym roku w Ikei i muszę przyznać że jest czaderska. Wygląda jak mała, żywa choinka. Dokupiłam lampki gwiazdki z Biedronki i wyciągnęłam dwie ozdoby z szafki, które są już ze mną od kilku lat. Na razie to tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje <3 Ja zastanawiam się nad tymi DIY, ale na razie nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie piękne dekoracje :) 4 fanka Wita Pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam, na pewno zajrzę :)

      Usuń
  5. Ależ urocze te małe mikołajki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)