wtorek, 12 listopada 2013

Z serii piękne wnętrza - gabinet

Przedstawiam wam kilka inspiracji na tzw. gabinety, czy też miejscami do pracy. Od przestronnych pokoi z dużymi biurkami z litego dębu w parze ze skórzanymi fotelami, aż po małe kąciki z niewielkimi stolikami w towarzystwie korkowych tablic. Mnie podoba się zdjęcie nr 7 ze względu na perfekcyjną organizację (czyli to, co lubię ;) oraz ostatnie ze względu na styl i prostotę. Jednak najbardziej ujęło mnie te pod numerem 8, które kojarzy mi się trochę z kuchnią, ale ma to coś w sobie. Podoba się wam?


zdjęcia pochodzą z portalu pinka i zszywka

3 komentarze:

  1. Odnalazłabym się chyba tylko w gabinetach nr 1, 7 i 9 ;) Inne pomieszczenia kojarzą mi się z m.in. z ciepłem i odpoczynkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byś miała ochotę, to zapraszam do odpowiadania na pytania ;) http://piekno-jest-w-kazdej-z-nas.blogspot.com/2013/11/lba-po-raz-kolejny-nowe-rzeczy-na.html

      Usuń
  2. Ten z okrągłą biblioteką! Marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)