czwartek, 22 sierpnia 2013

Ciekawe rozwiązania do domu i ogrodu

Cześć kochani, dziś przychodzę do was z nową serią postów, którą zatytułuje "Piękne wnętrza". Oczywiście piękno to pojęcie względne i będę wam pokazywała głównie to co mi przypadło do gustu, choć będę też starała się przemycić kilka inspiracji dla osób o innym stylu, nie takim jak ja - romantycznym i nieco babciowatym. Jak zapewne zobaczycie w późniejszych postach z tego cyklu, uwielbiam drewno pod każdą postacią i wszędzie, ponadto lubię przytulne wnętrza, które najlepiej wyglądają wieczorem przy blasku delikatnych światełek. Styl skandynawski i prowansalski to zdecydowanie ja. Dziś chciałabym wam pokazać trochę (mam nadzieję) ciekawych rozwiązań do domu i ogrodu. Zapewne z niektórymi już się spotkaliście, ale może nie ze wszystkimi, a jeśli te fotografie do czegoś was zainspirują lub podsuną jakieś pomysły to będę bardzo szczęśliwa :) Tyle gadania, przechodzimy do oglądania!




  









 




 


 
większość zdjęć pochodzi z portalu pinka, a pozostałe z portalu zszywka

3 komentarze:

  1. Świetne inspiracje. Wiele z tego co zaproponowałaś bardzo mi się podoba. Przyjemnie tu u Ciebie, będę częstym gościem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, serdecznie zapraszam i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Chyba najlepsze są poduszki dla nowożeńców :) P.S. jeżeli chodzi o zdjęcia polecam z polskich serwisów jeszcze stylowi.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)