wtorek, 20 sierpnia 2013

Kosmetyczne zakupy z Biedronki

O nowej gazetce z biedronki wie już chyba każdy, a jeśli ktoś wyjechał i nie śledził na bieżąco poczty lub blogosfery, to może jeszcze zajrzeć (klik) i jak coś was zaciekawi to możecie się jeszcze wybrać na zakupy, bo promocja obowiązuje jeszcze przez 8 dni. Nie przedłużając, oto moje zdobycze: 



Żel pod prysznic Luksja Active Vitamins z kompleksem witamin A+E+C o zapachu pomarańczy i mandarynki, początkowo miałam zamiar kupić wersję z mango i papają, ale zapach tego bardziej mi się spodobał, cena za 250 ml to 4,99 zł.



Szampon łopianowy Farmona Herbal Care przeznaczony do włosów tłustych z tendencją do łupieżu, tak więc zdecydowanie dla mnie, pierwszy raz znalazłam coś i przeciwłupieżowego i przeciw przetłuszczającego zarazem. Co prawda na co dzień nie mam łupieżu, ale gdy tylko przestawię się na inny szampon niż Head&Shoulders to po około dwóch miesiącach łupież powraca, a wolałabym używać czegoś mniej agresywnego, bo czasem swędzi mnie od niego skóra głowy. Szamponu łopianowego na razie użyłam tylko raz i tak jak sądziłam ze względu na to, że jest ziołowy to mało się pieni i przez to może się wydawać mało wydajny, ale jeszcze nie czas na opinię. Jego koszt to 5,99 zł za 300 ml.


I ostatnia rzecz to zmywacz do paznokci w płatkach Ferity Style Pen, jeszcze przeze mnie nie używany, ale z tego co czytałam na innych blogach ma różne opinie. Mój pedicure wygląda coraz gorzej, więc pewnie niedługo będę musiała zrobić nowy i wtedy zobaczę jak spiszę się ten wynalazek. Jedyne co mogę o nim powiedzieć to zwróciłam uwagę na skład, który zawiera tylko trzy składniki, a mianowicie: wodę, perfumy i węglan propylenu, który jest syntetycznym rozpuszczalnikiem i co najważniejsze nie jest szkodliwy dla zdrowia, a ja zwracam na to uwagę szczególnie jeśli chodzi o zmywacze i lakiery do paznokci, więc już za to ma ode mnie wielkiego plusa. Cena to 3,99 zł za 32 płatki.





A wy, wybrałyście się już na zakupy kosmetyczne do Biedronki? Jeśli tak, to co upolowałyście? A może dopiero takie planujecie? Dajcie znać, chętnie poczytam o waszych nowościach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)