niedziela, 11 sierpnia 2013

Witajcie kochani

Od dzisiaj zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Myślałam o tym już od dawna, ale to iż piszę właśnie dzisiaj jest zupełnie spontaniczne. Kiedyś za czasów gimnazjum prowadziłam już swojego bloga, jednak to było coś zupełnie innego, niż to co mam zamiar tutaj stworzyć. Mam na myśli połączenie mody, urody i codziennego życia. Wiem, że w tej chwili pełno jest takich blogów, ale ja tak samo jak inne dziewczyny mam ochotę dzielić się z innymi moimi wrażeniami o kosmetykach, pomysłach na różne rzeczy, czy też moich modowych inspiracjach. Mam nadzieję, że pisanie będzie przychodzić mi z łatwością i że za jakiś czas znajdę swoje grono czytelników. Pozdrawiam Was i do napisania :)

2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)