poniedziałek, 9 września 2013

Jesienne inspiracje

Jesień kojarzy mi się z dużymi, ciepłymi swetrami, wieczorami pod kocem z kubkiem herbaty w ręce oraz ze złotymi liśćmi na drzewach. Lubię tę porę roku właśnie za ten klimat, ale nie znoszę za porywisty wiatr. Wszystko oprócz oczywistych zalet, ma swoje wady, w lato jest za gorąco, w zimę za zimno, a wiosna - mimo, że to moja ulubiona pora roku - zawsze wita nas roztopami. Wiadomo, że z czasem ma się wszystkiego dosyć, dlatego bardzo się cieszę, że mieszkam w kraju, gdzie są cztery pory roku, przynajmniej na razie. Poza tym, to pretekst do zakupów, bo przecież nie można w tym samym chodzić i w lato i w zimę :)

Przechodząc do sedna, chciałabym wam dzisiaj zaprezentować modowe inspiracje znalezione w internecie na nadchodzącą jesień. O tej porze roku w mojej szafie nie może zabraknąć luźnych swetrów, ciepłych szalików, czy grubych, czarnych rajstop, a dominującymi kolorami są brązy i beże oraz dwa moje ulubione jesienne kolory - butelkowa zieleń i burgund. Zielony sweter mam jeszcze z tamtego roku, a bordowe spodnie kupiłam sobie niedawno i mimo że chciałabym, aby lato potrwało jeszcze z miesiąc, to nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła założyć ten zestaw. I weź tu dogódź kobiecie :)


Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, w szczególności pierwsze trzy. W pierwszej śmiało wyszłabym z domu, tylko może plecak zamieniłabym na torebkę, w drugiej ujął mnie piękny szal i beżowa kurtka, a trzeciej chyba nie muszę tłumaczyć - idealny romantyczny zestaw z delikatną sukienką i nieco grubszym sweterkiem. Pozostałe stylizacje też mają coś w sobie - wielgachny kardigan, którym można się opatulić, biała ażurowa bluzka, a do tego idealne spodnie w pięknym odcieniu, śliczny płaszcz, sweterki - jeden w neutralnym, a drugi w bardzo intensywnym kolorze oraz dziany szalik i skarpetki.


I na koniec jeszcze dwie jesienne inspiracje do domu - pierwsza z czapeczek żołędzi, a druga z lasek cynamonu :)

                                                                                                                   zdjęcia pochodzą z portalu zszywka


A wy, czujecie już jesień, czy myślicie jeszcze o lecie?

2 komentarze:

  1. Jesień czuje już dawno. Przede wszystkim ze względu na liście które już zaczynają lecieć z drzew i coraz częstsze chłodne powietrze. Kiedyś zima była moją ulubioną porą roku, teraz chyba jest nią jesień. Przede wszystkim, za cudowne kolory, ubrania, które dzisiaj pokazałaś, zapachy które kojarzą mi się ze słodkimi, miodowymi, cynamonowymi. Uwielbiam otaczać się nimi właśnie w jesienne wieczory, czytając ulubioną książkę i pijąc gorącą herbatę:) Ten klimat jest bez dwóch zdań najbliższy mojemu sercu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)