czwartek, 19 września 2013

Z serii piękne wnętrza - sypialnie cz. 1

Jak już zapowiadałam przy okazji posta Ciekawe rozwiązania do domu i ogrodu, chciałabym się z wami podzielić pomysłami na piękne wnętrza. Na pierwszy ogień poszły sypialnie i miejsca do spania. Z racji tego, że znalazłam całe mnóstwo pięknych fotografii, postanowiłam podzielić je na trzy części. Jak już wcześniej wspominałam, mój gust jest trochę babciowaty i może odbiegać od waszego. Podobają mi się nowoczesne wnętrza, jednak dla siebie wybieram te bardziej starodawne (nie wiem, czy to dobre słowo, ale nie potrafię tego inaczej ująć). Zresztą sami zobaczycie, bo to co dla was przygotowałam, w dużej mierze trafia w mój gust. 

Dzisiaj będzie bardziej kolorowo i klimatycznie, w drugiej części nowocześnie i elegancko, a w trzeciej "po amerykańsku", czyli sypialnie z olbrzymimi łóżkami, zasłonami i kominkami, które można spotkać w amerykańskich filmach. Oczywiście dajcie znać, czy któraś z zaproponowanych przeze mnie sypialni wpadła wam w oko lub chociaż jakiś jej element. Jestem bardzo ciekawa waszych wnętrzarskich gustów. Pozdrawiam i miłego oglądania.

 
 
                                                                                                                                                                 zdjęcia pochodzą z portalu pinka i zszywka

6 komentarzy:

  1. Ładnie, chociaż nie do końca mój styl. Owszem lubię ładne, jasne wnętrza, ale tutaj zdecydowanie za dużo jest drewna. Nie przepadam też za takimi ludowymi akcentami. Miło popatrzeć, jednak mieszkać nie do końca:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie odwrotnie niż ja, bo uwielbiam drewno i najchętniej wszystko bym nim obiła :)

      Usuń
  2. Troszkę nie w moim guście, ale miłe dla oka. Znalazłam jednak odrobinę inspiracji.
    Zdjęcie nr 4 - fantastyczna narzuta, takiej właśnie poszukuję.
    Aranżacja na ostatniej fotografii jest bardzo oryginalna i najbardziej do mnie trafia.
    Pzdr!

    P.S. - Mam małe pyt. techniczne, ale może lepiej na priv (?) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :) mój e-mail to: sweet_dreams@buziaczek.pl pisz śmiało, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Inspirujące wnętrza, kojarzą mi się z ciepłem i dawnymi czasami ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)