niedziela, 22 września 2013

Z serii piękne wnętrza - sypialnie cz. 2

W niedzielne popołudnie przedstawiam wam drugą część inspiracji sypialnianych. Jak zapowiadałam, będzie nieco bardziej nowocześnie, choć nadal przytulnie. Do bardzo nowoczesnych, surowych wnętrz, moim propozycjom jeszcze daleko, a to dlatego, że ja nie odnajduje się w takim stylu. Dla mnie dom ma być czymś przytulnym, wypełnionym wspomnieniami, do którego z chęcią się wraca. Dlatego też kojarzy mi się z ciepłymi barwami, drewnem, tysiącem bibelotów i fotografii, gdzie unosi się zapach świeżo upieczonego ciasta. Oczywiście nie jestem też fanką zbędnego zagracania, bo lubię przestrzeń, ale gołych, białych ścian nie lubię jeszcze bardziej. Mam nadzieję, że was nie rozczaruje i tym razem znajdziecie coś bardziej w swoim stylu :)


                                                                                                                                                    zdjęcia pochodzą z portalu pinka, zszywka i homplex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)