środa, 30 października 2013

5 zestawów na sezon jesień-zima

Cześć dziewczyny! Dziś mam dla was propozycje pięciu zestawów na jesień i zbliżającą się zimę. Zapewne niektóre z was powoli rozglądają się za ciepłymi dodatkami, dlatego postanowiłam poszperać trochę w internecie i stworzyć zestawy, które mam nadzieję jakoś was zainspirują. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy co roku kupuje czapkę, szalik i rękawiczki, ale może brakuje wam któregoś z tych elementów i nie macie pomysłu co wybrać, tak by pasowało do rzeczy, które macie już w swojej szafie. Ja w tym roku będę szukała jedynie ciepłej czapki, choć jeśli bardzo spodoba mi się jakiś szalik lub rękawiczki to być może i na nie się skuszę. Koniecznie napiszcie co sądzicie o moich skromnych propozycjach i czy planujecie, a może już kupiłyście ciepłe dodatki na zimę.

Do pierwszego zestawu zamiast czapki, idealnie pasuje duży kapelusz z moheru w karmelowym kolorze. Ostatnio nawet widziałam taki na stronie jednego ze sklepów i to w całkiem korzystnej cenie, jednak nie mogę sobie przypomnieć jaki to był sklep. 
Osobiście bardzo lubię takie eleganckie stylizacje, ale wiem, że nie każdy się tak ubiera, więc przedstawiam wam bardziej luźną propozycję.




wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron wymienionych sklepów

4 komentarze:

  1. zdecydowanie numer dwa. rękawiczki są super, pójdę obejrzeć na żywo w H&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama nie wiem, który bym wybrała, ale ciesze się, że Ty znalazłaś coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Według mnie zestaw nr 1 najlepszy, ale 3 też bardzo fajny ;) Tak jak Ty, bardzo lubię eleganckie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cieszę się, że Ci się podobają i że mamy podobny gust :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)