piątek, 11 października 2013

Z serii piękne wnętrza - sypialnie cz. 3

To już ostatni post o sypialniach. Zastanawiałam się, czy w ogóle zamieszczać tą część, ponieważ wydaje mi się, że najmniej się wam spodoba. Wnętrza w nie są nowoczesne, wręcz przeciwnie. Sypialnie są przestronne i ich wspólną cechą jest duże łóżko umieszczone w centralnej części pokoju. Ja nazywam je "amerykańskimi sypialniami", bo kojarzą mi się z zamożnymi ludźmi mieszkającymi w willach, których można niejednokrotnie zobaczyć na ekranach telewizorów. Zdaje sobie sprawę, że nie każdy ma do dyspozycji tak duże pomieszczenia, ale może znajdziecie w nich coś, co można by przenieść do waszych sypialni :)

                                                                                                                                                                  zdjęcia pochodzą z portalu pinka i zszywka

5 komentarzy:

  1. Wszystkie sypialnie, piękne, ale przyznam się szczerze, że przy siódmej fotografii zatrzymałam się na dłużej, i to zdecydowanie mój typ. Chciałam Ci jeszcze podziękować, za informacje odnośnie kuponów zniżkowych. Pobiegłam wczoraj do sklepu, gazet jeszcze cała masa i już mam swoją kurteczkę z Diverse całe 90 zł taniej. Dzięki wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobała i cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
    2. 7 fotografia najlepsza ;) Też od razu wpadła mi w oko ;)

      Usuń
  2. Piekne, od dziecka marze o takim duzym lozku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, też bym chciała takie mieć, może kiedyś się uda ;))

      Usuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)