sobota, 26 października 2013

Z serii piękne wnętrza - pokój dziecięcy

Dzisiaj przychodzę do was z inspiracjami pokojów dziecięcych. Nie każdy ma dzieci, ale prawie każdy będzie je miał w przyszłości, a nawet jeśli nie, to można podsunąć jakiś pomysł swoim siostrom, czy koleżankom oczekującym potomstwa.
Moim zdaniem pokój dziecięcy powinien być ładnie urządzony, ale przede wszystkim ma on służyć dzieciom i to one mają się w nim dobrze czuć. Dlatego też bardziej postawiłabym na kolorowe ściany i naklejki ze zwierzakami, niż na stonowane szarości i designerskie dodatki, które mimo, że bardzo mi się podobają, to moim zdaniem nie są odpowiednie dla maluchów. Każdy jednak ma inne zdanie i ja jestem bardzo ciekawa waszych opinii i tego, czy któraś z propozycji przypadnie wam do gustu :)





 

większość zdjęć pochodzi z portalu pinka, a pozostałe z portalu zszywka

2 komentarze:

  1. Pomysł z drzewkiem ze zdjęcia 9 bardzo mi się podoba ;) I 3 od końca też bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze, każdy z nich sprawia mi dużą radość :)